eeeuuhääh

Drömde asknäppt inatt, typ att jag skulle fly och dök ner i vattnet för att komma undan det som jagade mig, fast väl under vattnet var den en jättestor orm som simmade runt och jag höll för ögonen för att den inte skulle se typ nåt ljus från mig eller nåt.. men det funkade inte och den attackerade mig, leskigt som bara den!! Sen väckte pappa mig vid typ åtta, asglad, och ba kom nu, nu ska vi äta frukost! Jag ba whaaaat? Men jag gick upp och han ba OJ kommer du, det hade jag aldrig räknat med hehe. Sen kom min syster också och vi hade värsta familjefrukosten (minus Viktor som är hos sin söta tjej). Jag åt god avocadomacka, alla sa åt mig att jag är äcklig för att avocado är äckligt. Jävla människor man lever med va, tycka att avocado är ÄCKLIGT, vad är grejen med det? Sen tog Therese den sista koppen kaffe och mamma blev asarg för att hon bara hade fått en kopp och gnällde som fan och sa att nu kommer hon vara sur hela dagen. Hehe fast det tror jag inte på för nu låter hon glad igen.

Aa, och sen vill jag bara säga lite grattis till min syster för hon fick sitt preleminära gymnasieintagningsbesked idag och hon har kommit in på sitt förstahandsval: mediaprogrammet på Munkebäck. Kul! You go girl!!

Och NU ska jag nog sova lite igen, klockan är ju inte ens tio än, herregud.. Godnatt.. morgon.. aa, puss!!

Kommentarer
Postat av: beabea

oj... avocado är ju det bästa som finns

2010-04-17 @ 10:24:21
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0