hallon och lost, precis


Godkväll. Här sitter jag och suger på frusna hallon- och mangobitar. Så gott när det smälter i munnen, mm åh. Funderar på hur jag ska fördriva resten av kvällen också. Kanske ska titta på några avsnitt av Lost, om jag orkar. Det är rätt ansträngande faktiskt. Även fast jag följt alla avsnitt så fattar jag knappt nånting alls längre hehe. Men det är bra ändå, vad alla än säger!!

Katten sover i min säng nu, har legat där hela dagen typ och tagit upp all plats (inte du Josse, TYVÄRR) och just det, nu är det förresten bestämt att Elias ska komma hit på söndag och jag ska följa med honom på nån spelning, vara lite trevligt sällskap sådär. Hihihihi, blir nog awesome!


Men nee aah, detta var ju meningslöst. Tråkigt, trist. Nu ska jag göra nåt vettigt, mm titta på Lost då heh. TJA!

Kommentarer
Postat av: beabea

mmm god kvällsmat (bra mat, tänk på beachen liksom;))

saknar dig. (PS lerumstidningen hahahhahhahha DS)

2010-04-15 @ 22:08:09
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Åh jag vill med se på lost :(

2010-04-16 @ 14:02:19
URL: http://oklipptversion.devote.se
Postat av: jossekatt

vafan ._. JAG VILL LIGGA I DIN SÄNG JUU.

pusspusspuss

2010-04-16 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0