dansa lite wejwej

Även idag är jag för sjukt för att träna. Kan fortfarande inte andas med näsan, känner ingen smak eller lukt och har nu också tilldelats en underbar huvudvärk. Älskar det. Har ont i en tand med, hela mitt huvud är fan in pain!! Ja det är synd om mig, gosklapp ska jag ha! Mmh..

Så istället för att nu åka iväg på spinning och core så sitter jag här och försöker kolla upp olika danskurser att börja i. Har nämligen blivit assugen på att börja dansa igen! Showdans då va, det är så jävla kul ju och ååh.. saknar det så mycket. Minns alla föreställningar vi hade förr och man var så pepp och man fick ha så fina, glittriga kläder och cool musik och man var nervös fast på ett härligt sätt. Haha, fast sist jag dansade var i nian. Skitlängesen nu ju, har säkert blivit asdålig. Glömt massor. Men dansade ändå rätt länge, 8 år ändå så något borde väl sitta kvar?! Fast.. de flesta klasser nu är ju för yngre.. Fast det finns ju för vuxna.. men ändå. Känner mig uuh, för gammal.. Men ja, det hade vart KUL, så kanske kanske.. får se! Vill! Men mm, mycket man vill här i livet hehe, som inte blir av. FÅR SE. Som sagt. 


Min sista föreställning tror jag. En fräck dans till någon låt ur Moulin Rouge, så himla kuuuuuuuul.
Hitta mig om ni kan heheheh.


Annars idag har jag bakat asgott bröd på jobbet. En av mammas kollegor hade viskat lite sådär i smyg till mamma att hon tyckte bättre om mitt bröd än det som hon som brukar vara i köket bakar. Kändes gött. Nästa vecka är förövrigt min sista i köket, sen är det meningen att ordinarie ska komma tillbaka. Längtar, vill inte vara mer i köket! Trivs tusen gånger bättre i barngrupp, bland dom söta små rackarna. Se när dom målar teckningar och välter pärlburkar och dregglar och sånt, åh så fint. <3


Fina limpor, jag som bakat är lite stolt heh.


Nu ska jag.. nej jag vet inte. Hejdå bara!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh jag tycker verkligen att du ska börja dansa igen :D

2010-04-16 @ 14:01:25
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0