blåser lite idag, målat coolt i paint också

Hej! Nyss hemkommen. Var med Elaine idag och vi åt mat och hon fick sina presenter som hon egentligen skulle ha fått förra veckan när hon firade sin födelsedag. Men jag mådde som sagt inte alls bra då så aa.. Men nu så! Och bättre sent än aldrig hehe. 
Efter vi ätit gick vi på bio och såg Remember me. Den där med Robert Pattinson, snyggmmåh..... Nejmen, den var rätt bra! Fast det bästa var ändå dom två tjejerna som satt bredvid mig och fnissade hysteriskt varje gång det blev lite romantiskt, lite pusspuss sådär, eller aa så fort Robert bara sa nåt eller visade sig i bild. Och på slutet när det blev lite sorgligt grät dom hysteriskt och efter filmen hörde jag dom säga till varandra att "grät man inte till den här filmen har man fan inga känslor!" Haha gulligt. Fast nej mest störigt faktiskt.. Fast bra för dom kanske, att dom kan leva ut sina känslor sådär. Inga gränser här inte, nejnej. Bara gråt och skrik, ja gör det.. Go for it, tänk inte på oss andra. Nej nej nej..

gulligull


<3

Just det, värt att nämna är också att jag äntligen fick köpt en fin liten kavaj på Beyond Retro idag, innan Elaine kom in till stan. Asbra! Och så vill jag också bara hälsa Gud nu innan jag slutar skriva, att det faktiskt inte är så himla roligt med blåst som det kanske verkar, och att han väll kan sluta med detta påhitt tills imon? Det hade varit jättetrevligt Gud, verkligen! (ps. jag tror inte på Gud ds.)


:)

   
Hejdo ha en trevlig sommar allihopa!!

Kommentarer
Postat av: jossekatt

robert är snyggast.

pusspuss fina tjejen <3

2010-04-17 @ 22:44:04
Postat av: beabea

snygg kavaj!

trodde det var jag på bilden på dig först, när jag kollade snabbt. haha puss

2010-04-17 @ 23:45:13
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Åh fin kavaj! Jag vill med hitta mig en sådan :)

hehe, jag tyckte Remeber Me var super bra (A)

2010-04-18 @ 00:04:46
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0