hej ja jag vet du sa det igår.........

Ey yo. Seg dag idag. Tonat om mitt hår, lyssnat på asbra musik. Det är väl typ det jag gjort. 

Vill ha helg nu, men det är ju bara tisdag..... Den här veckan går så sjukligt segt. Hehe, fast det tänker jag i för sig varje tisdag, och sen varje torsdag tänker jag att tiden går alldeles för fort. Mm, aldrig nöjd blir man va, herregudddd suck, pust och stön.

Och nu måste jag också bara få klaga lite över en tjej på mitt jobb som jag har börjat störa mig på så fruktansväääärtttrtr mycket! Hon pratar alltid om samma saker om och om igen, som om hon bara har två olika samtalsämnen att välja mellan, och jag svarar alltid samma, så trevligt som jag bara kan, men det börjar fan bli svårt nu!! Eftersom jag jobbar själv i köket så ska hon liksom komma och vara lite sällskap till mig ibland och det är ju himla snällt och så men.. jag pallar inte småprata, jag trivs ensam!! Du STÖÖÖR!! Vill jag skrika heh. Men det gör jag såklart inte.. Och så säger hon alltid såna självklara saker, som typ idag när hon skulle hämta frukt så kommer hon med en fruktskål i händerna så säger hon "jag hämtade frukt" och i mitt huvud tänker jag att "JA JAG SER DET din dumma jävel, dra stick då!!!" Men istället säger jag "hehe aa vad bra" och fortsätter diska och se jättesupperupptagen ut. Och OKEJ, detta kanske inte verkar vara nån jättegrej, och det är det ju egentligen inte, men jag är en rätt lättirriterad person och för mig så blir det här efter några veckor SÅ JOBBIGT! Aaah!!! Orkar inte ha samma konversation med henne imon igen, orkar inteeeee!

Men aa, nu har jag fått det lite ur mig i alla fall hehe tack för att ni lyssnade :))))))



HEJDÅ!
(p.s Blev verkligen supermegatrött exakt nu, det bara kom över mig somnar nästan sittandes här förfan juu! Måste lägga mig och sova lite, hoppas bara jag hinner vakna innan jag ska sova på riktigt!! d.s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0