laughing with a mouth of blood

Ledig idag. Kul kan man tro. Skönt! Men nee, jag har jättetråkigt. Ligger i min säng och är trött men orkar inte sova. Skitjobbigt. Den här dagen känns så onödig. Enda vettiga som händer är att jag ska träna ikväll, vilket verkligen lär behövas med tanke på att jag nog bara kommer ligga här hela dagen. Uhu.. Är hungrig med, men orkar inte.. Får vänta tills det är middag helt enkelt. Hoppas det blir nåt gott. Ska deklarera sen också, vuxet som fan hiho.

Lyssnar på St. Vincent nu. Så sjukt bra. Vincent är förövrigt det finaste namnet som finns. Får jag nån gång en son i mina dar så ska han heta Vincent, lätt. Bara så alla vet. Kommer bli kär i en Vincent också, känner det på mig. Endast på grund av namnet. Mmåhmm, snyggt som tusan. Hehe..




SNYGG TJEJ OCKSÅ!!!

Kommentarer
Postat av: jossekatt

hahaha du är sötast.

jag ska hitta en vincent till dig.

puss

2010-04-26 @ 15:56:04
Postat av: beabea

hade en vincent i cabarén, ta honom

2010-04-26 @ 20:17:15
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0