påkämon

Wööööj, öppnade min lönespecifikation imorse, fick en glad överaskning! Min näst största lön ever hihihiihih. Är lite smått rik nu, känns asnice. Och jag har blivit inbokad på massa jobb den närmsta månaden också, så någon kommer inte vara fattig i sommar i alla fall. :))))

Hahah och fick berättat för mig idag, av ett barn på jobbet, att Pokémon är ute!! Ungen tittade skeptiskt på mig när jag sa att det varit det coolaste som fanns på min tid. Men nee nu har dom massa nya, konstiga hjältar. Och jag kände mig seriöst gammal.. Inte helt okej! :((((

---

Jaaaaajaaaa.. Har i alla fall planer inför valborg nu, kanske. Det känns lovande. Fast ska inte ha några förväntningar, det blir aldrig bra då heh. Å andra sidan, valborg är ändå så sjukt överskattat.. Och liksom, regnar det inte alltid på valborg? Precis som på midsommar och julafton. Förutom denna julafton då.. Men aa, känns som det i alla fall. Hatar regn om man behöver röra sig utanför huset, suckkkk azå. Så nej, dessa dagar är lite sådär måste jag säga. 

Men hm, kan väl ändå bjuda till och försöka ha kul denna valborg, det skadar ju aldrig. Det blir vad man gör det till höhö, allt hänger på inställningen hehe positiv idag kanske va? Ne, bara gillar att låtsas vara käck och glad, blir så trevlig stämning då. 

MMH, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0