ENpåsk

Oj goddag! Nu är jag hemma i mitt kära Göteborg igen. Jag har haft en himla fin påskhelg hos Josse vill jag lova. Det kanske inte har varit så mycket ägg och godis och fjädrar och sånt annat påskigt, men det gör inget för det är jag ändå inte så speciellt förtjust i. Nej, vi har haft finaste påskhelgen på vårat vis hoho.


Fredagen:
- Dricka vin hos Josse med Elias och lyssna på Håkan för att firas hans födelsedag litegrann.
- Gå hem till Moa och Anton där Elias berättade om hans humorprogram som han ska spela in "snart och Josse lärde sig deklarera och sånt viktigt.
- Anton gick för att köpa cigg men kom tillbaks och hade blivit nerslagen, typ. Fullt med glasflisor i händerna hade han, usch. Men han var okej och jag, Josse och Elias gick vidare till ett ställe som heter Retro. Eller dansade fram på trottoaren hehe. Snyggt.
- På retro fick jag träffa Josses supersnygga puma- kille och Alex igen, han är hum, lite speciell! Men snäll. Och så lite annat trevligt folk.
- Elias ninjaspydde bakom soffan och sen gick vi hem och åt kesomackor, tittade på Kent-dokumentären och sov  sött. 


Moa och Josse




Lördagen:
- Vakna och må lagom bra. Gå till Netto i pyjamas och köpte askonstig kokosjuice och riskakor.
- Ligga i Josses säng och halvsova hela dagen. Titta på Ronja Rövardotter (skitbra ju) och äta påskpasta. Det var det närmsta gult vi kunde komma hehe. Fin god pasta.
- På kvällen gjorde vi nog den bästa partyspellistan som någonsin gjorts. Den var hysteriskt bra, sinnessjukt, galet, out of our minds!!
- Elias kom igen, sen gick vi till Deep. Vi sjöng kareoke; Mandy med Westlife. Bäst var vi.
- Sen blev jag för full och minns inte så mycket mer. Men kommer ihåg att en metalkille frågade om vi skulle hångla och att jag sa nej och att han blev ledsen. Haha.
- Sen hem, sova.


Josse, Elias och fina pyjamasbyxor


Godaste pastan och coolaste lampan i Josses rum, mm älskar den


Soligt och fint


Bäst


Bäst


Och idag:
- Inte så mycket mer än att vilja dö på bussen hem som var full med jobbiga människor. Killen som satt bredvid mig skulle tvunget läsa en jättestor tidning och prassla som fan när jag ville sova.... Och ta skitstor plats med sina ben. Sur blev jag.
- Hejhejhej regninga Göteborg efter 3,5 timmar. </3



Hejdå.

Kommentarer
Postat av: jossekatt

du är bäst i heeeela världen. du borde inte ha åkt hem :<<<<< världens bästa påsk.

pusspusspusspusspusspusspusspusss

2010-04-05 @ 00:36:34
Postat av: jossekatt

"Fredagen:

- Dricka vin hos Josse med Elias och lyssna på Håkan för att firas hans födelsedag litegrann.

- Gå hem till Moa och Anton där Elias berättade om hans humorprogram som han ska spela in "snart och Josse lärde sig deklarera och sånt viktigt.

- Anton gick för att köpa cigg men kom tillbaks och hade blivit nerslagen, typ. Fullt med glasflisor i händerna hade han, usch. Men han var okej och jag, Josse och Elias gick vidare till ett ställe som heter Retro. Eller dansade fram på trottoaren hehe. Snyggt.

- På retro fick jag träffa Josses supersnygga puma- kille och Alex igen, han är hum, lite speciell! Men snäll. Och så lite annat trevligt folk.

- Elias ninjaspydde bakom soffan och sen gick vi hem och åt kesomackor, tittade på Kent-dokumentären och sov sött"



ALLTSÅ hahahahahahahahahahaha. fy fan vad vi är bra. deklarera är nog inte så smart att lära sig på fyllan. elias var bäst på att ninjaspy.

hahahahahaha vilken jävla kväll.

pusspuss

2010-04-05 @ 00:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0