ENstudent

Åh.. sitter och tittar igenom massa bilder ifrån min student förra sommaren. Saknar det lite! Det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Hade alltid tänkt att studenten måste ju vara den mest överskattade dagen någonsin, men det var jävligt kul. :))))
Typ perfekt väder den dagen också, och alla var så fina hihi. Kan knappt fatta att det nästan gått ett år sen dess nu, det har gått så jävla fort verkligen!

Mm, det är min brors tur om typ två månader, är fan lite avis på honom buhu.

Bjuder på några goa bilder, smack sedär:





Aaaawwww, sjukt glad tjej verkligen, gillar det. Fina minnen minnsan.

Nu ska jag snart sova (tror jag). Är astrött, konstigt att klockan inte är mer än vad den är. Hm.. jaja. Hejdåpuss!

Kommentarer
Postat av: beabea

Du är fin, jättefin i mössan visst ju!

2010-04-06 @ 23:53:13
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Aw du var så fin på din student :)

Jag längtade verkligen när jag såg dig då ^^ hihi

2010-04-07 @ 02:44:14
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0