ajajoj

Vill inte vara hon som gnäller men serri, har sällan vaknat och kännt mig så överkörd som nu faktiskt. Eller vaknat och vaknat.. jag har knappt sovit! Min hals gör så fruktansvärt ont, det är inte klokt. Vaknade och ville gråta. Och jag kan inte andas genom näsan. Knappt munnen heller för att det gör så ONT. :( Och huvudvärken sen! Jisses, vet inte ens vart jag ska börja.. Dessutom är jag tårögd av trötthet men jag får inte krypa ner i sängen igen för om en halvtimme måste jag åka till jobbet. Tack och lov att mamma kör mig idag.....

Borde väl egentligen inte ens gå till jobbet kanske, vill ju inte riskera att smitta någon. Men jag vet att dom har svårt att hitta vikarier nu, och envis som jag är tänker jag att jag ska klara sista dagen på veckan och sen tillåta mig att dö i min säng. Jag jobbar bara till 13:30 idag med, så jag ska allt stå ut. Sen får jag väl försöka hålla mig på lite avstånd ifrån barnen, får avstå från kram och gos och så. :(

NU: huvudvärkstablett, halstabletter och näsdukar. Sen drar jag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0