we are nowhere and it's now

Har sovit enda sedan jag kom hem ifrån jobbet, som var vid tre typ. Sovit enda sedan dess tills nu. Ätit middag också, men bara det, inget annat. Jag har varit så sinnessjukt, äckligt, skittrött! Skulle nog kunna somna om nu med och sova tills imon, men det ska jag inte. Ska försöka vara vaken ett tag i alla fall.
Gillar inte mina drömmar när jag sover på dagen heller. Dom är alltid så väldigt konstiga och förvirrande och jag tror alltid att dom är på riktigt uuh. 

Tror jag haft feber idag med, men har inte velat kolla.. Vill låtsas att jag är lite mer frisk än vad jag kanske är. Fast samtidigt är det ju skönt att ha en anledning till att vara så här väldigt seg och tråkig. Och ful och så. Så kanske ska kolla ändå snart.. För känner mig fortfarande väldigt varm, febrig. Blää.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0