quiet heart

Hej. Här sitter jag och börjar nu äntligen bli varm igen. Ändå kom jag hem för typ en timme sen. Det är så sinnessjukt kallt ute nu va, vill mest bara gråta när jag tänker på det. Har fan ingen kläder som klarar det här. Måste köpa massa varma tröjor, och nya, varma skor. Annars överlever jag aldrig vintern uuh. 

Men gissa vad? Jag har åkt pulka idag! Ja, trots tusen minusgrader. Men jag frös knappt alls då faktiskt, skrattade så mycket så jag blev helt svettig istället. Och alla dagisbarnen ville tävla med mig och åka i samma pulka som mig och så. ASKUL VAR DET. Jag har inte åkt sen jag själv var en liten plutt. Men jag kände mig helt lycklig nu, man borde lätt börja åka lite pulka varje vinter hihihihihhi.   

Efter jobbet drack jag te med Bea på Franks. Det var längesen vi sågs nu. Men det var fint som alltid, och vi praaataaadeee. Om mycket. Puss på dig verkligen. <3


Kommentarer
Postat av: beabea

<3!

2010-12-01 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0