synd om mig ja

Blev så himla sjuk igår. Det började med att jag sovit dåligt på natten. Sen mådde jag lite konstigt på morgonen och på förmiddagen fick jag ASONT i magen. Trodde det var extrem mensvärk för jag skulle få min mens då, men ingen mens kom och det onda blev bara värre och värre. Kunde knappt röra mig typ. När jag hade rast gick jag och la mig och somnade nästan. Då kändes det lite bättre. Men sen när jag gick upp igen blev jag plötsligt superillamående och var tvungen att springa och spy världens flod. Då kände jag att det var dags att åka hem.

Men jag var alldeles för borta för att kunna ta bussen så lärarpraktikanten på jobbet erbjöd sig att skjutsa mig, hehe, snällt! Fast lite pinsamt, jag ba stanna bilen jag måste spyyyy. Uh. När jag kom hem la jag mig i sängen och där stannade jag hela dagen, kvällen, natten, morgonen, nu fortfarande. Förutom när jag var tvungen att springa och spy även fast det inte fanns något att få upp. Asjobbigt. Hatar att vara sjuk, speciellt att må illa. Det är det sämsta!! Hatar att vara helt skakig och svettig och utmattad och äcklig och ääähuugikjcbek. Hatar!

Idag stannar jag med hemma. Känner mig fortfarande helt konstig, fast bättre ändå. Har kunnat äta lite och så. Skönt. Vill bli frisk och ha fredag nuu. Puss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh sötis, stackars dig. Det är så himla hemskt att vara sjuk och spy. :( Hoppas du blir helt frisk snabbt! Men ska vi ta och skjuta upp fikan som vi skulle ha imorgon? Bättre att göra det när du är helt frisk och mår bra. puss!

2010-12-07 @ 12:34:00
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: jessica

Nej men fy!! Krya på dig nu, och DRICK! Blanda 1 tsk socker & 1 tsk salt i ett glas vatten så fort som möjligt, så slipper du uttorkning. Och ät, såklart, om du kan.

<3

2010-12-07 @ 14:36:29
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: belle

ja. du måste bli frisk. & åka till skåne. & dricka vin med enpanda. & sådär. kryakryakrya

2010-12-07 @ 15:58:48
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0