kajsa hihi

Inget jobb idag. Tog mig en välförtjänt sovmorgon men självklart skulle Tele2 ringa och förstöra den. Suck. Så jag gick upp. Åt en asnice frukost. Sen åkte jag in till stan i iskylan och shoppade julklappar och saker till mig själv, såklart. Kan inte gå in i en affär utan att känna behovet av att skämma bort mig lite hehe. Är för att jag älskar mig själv så mycket tror jag..

Men ja, fick som sagt köpt en del julklappar också, skitnöjd. Äntligen är jag ute i god tid!!

Sen träffade jag Kajsa. För första gången nånsin! Fatta hur kul det var. :))) Vi har ändå pratat med varandra över internet sen typ 2007 nångång. Hon har alltid varit världens finaste tjej i mina ögon. Och det var hon i verkligheten med. Så himla bra. Vi åt macka och drack te/cola light på Fröken Olsson och pratade gamla tider. Och lite nya framtidsplaner. Är så himla glad att vi äntligen fick ses. Kom till Göteborg igen snart. <3

Och SEN sprang jag och träffade Linda. Min fina bästis. Vi hade det allmänt fantastiskt som vanligt innan vi dog påvägen hem i tusenmiljoner minusgrader.  

Nu ska jag snart ringa Elias. Han är också världens bästa. Alla är så sjukt bra verkligen. Kan knappt fatta att jag har så många fina i mitt liv, och att ni väljer att lägga ner tid på mig. Bortskämd är jag. Gillar det som fan hihi.


Och just det, jag sprang på en från jobbet på Åhléns också. Hon frågade om jag kunde jobba för henne veckan innan jul. Vilket jag kunde absolut. Sååå, asbra dag har det varit! Allt känns rätt perfekt just nu. Puss!


Fina Kajsa <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, Fröken Olsson! Där var jag också i veckan. :) Blir glad över att läsa att du mår så bra. Och snart måste vi också ses! Hoppas du har en jättebra helg! ♥

2010-12-03 @ 21:29:43
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0