Hatar rubriker

Hatar när man skriver långa, fina, genomtänkta kommentarer till folk i deras bloggar och sen klickar på skicka och sen ba "det har uppstått ett fel" och så är allt borta!! Blir så himla arg, för jag orkar aldrig skriva om det, och jag ångrar alltid att jag inte kopierade det innan jag klickade på skicka. SUCK.. Hänt två gånger bara ikväll! Vill fan slåss lite. Stackars människor som måste klara sig utan mina kommentarer nu.................

Funderar på vad jag ska göra med mitt hår också. Är så himla trött på det!!!!! Jag har verkligen världens VÄRLDENS tråkigaste hårfärg. På riktigt! Vill antingen bli ljusblond igen eller så kanske något brunaktigt?
 
  
Humhum.. Men får väl se.


Nu ska jag sova i alla fall. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: beabea

Du passar jättebra i båda! Men just ljusblond är skitsnygg på dig!1!!1

2010-02-26 @ 06:21:54
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Becca

Slingor kanske? :* Jag tycker ditt hår är fint, det passar till dina fina ögonbryn!:D Man är alltid sin största kritiker :( kinda sucks.



HEHÖ PUSSE

2010-02-26 @ 11:34:22
Postat av: lisette

du är sjukt fin i blont!

2010-02-26 @ 20:35:04
Postat av: jessica

åh det där med kommentarer händer mig med, jämt!

och jag tycker du passar mycket bra i blont, fast jag tycker den färgen du har nu är finast :)

2010-02-27 @ 13:03:26
URL: http://jesscab.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ja visst är det jobbigt när man inte kan kommentera :(

Jag tycker du är fin i ditt hår nu fast super fin i både det blonda och det mörka :)

2010-02-27 @ 16:32:37
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0