såhimlaroligt

Asgött när man kämpar sig upp halv sju på morgonen och stressar till busshållplatsen för att hinna till vårdcentralen där man ska ha ett uppföljningssamtal om sin värdelösa medicin som inte funkar längre, OCH SÅ KOMMER INTE BUSSEN! Där stod jag i tio minuter, tills jag missat den andra bussen jag skulle ta, sedan ringde jag och avbokade min tid och sen gick jag hem sur som fan och somnade om igen. Vääärt. Jävla skitsnö! Fast liksom.. vi har ju ändå haft sånt här väder i typ två månader nu, så inte snöns fel egentligen.. Bussarna borde lärt sig köra i det tycker man!!! Så himla segt att behöva peppa sig till att ta sig dit igen, vill ju bara ha det överstökat.

Efter mitt (nu uteblivna) samtal var det tänkt att jag skulle åkt in till stan för att köpa nånting till min syster som fyller år imon, och kanske gått runt lite i några secondhand-butiker och letat fina klänningar och så. Men nu är jag inte alls sugen på att göra mig iordning igen och gå ut i kylan igen och neeeeeeej, jag gömmer mig under täcket istället. Hela dagen. Roligt!

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh vad jobbigt !! Hatar när de inte kommer ! Grrr på det !

2010-02-02 @ 12:41:42
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0