tobeshaoune

Är så trött så det finns inte. Skulle bara vilja lägga mig ner i min säng och dö men istället ska jag snart in till stan och gå på bio med Elaine. Blir säkert kul bara jag inte somnar under filmen.

Igår var himla fint. Firade Julia som sagt. Var först hos Bea, lyssnade på Spice Girls och Tatu och annat sånt där bra ni vet, tittade på när Bea provade tusenmiljoner olika kläder (hon var lika snygg i allt men var så dum och fattade det inte själv) och kladdade med chokladglasyr till Julias tårta som Bea bakat. Blev asgod kan jag lova.

Sen åkte vi hem till Julia, det var mysigt. Och sen åkte vi in till stan och gick till Stars n Bars.

Sedan levde vi lyckliga i alla våra dagar.
Slut. 


jagjagjagjagjag


snygga kakan

  
fint folk


het brud


coola som fan, alltid

Kommentarer
Postat av: beabea

<3 u

2010-02-28 @ 17:13:10
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0