Pussla lite Törnrosa-pussel

Idag vikarierade jag på ett annat dagis, än det jag brukar vara på. Var ganska grym och lärde mig nästan alla barnens namn på några timmar, coolt vaaah? Kände mig döktigg.

I alla fall, det finns då världens gulligaste pojke på det här dagiset, som typ älskar att klä ut sig i fina klänningar och han pratar alltid om disneyprinsessor och sånt hela tiden. Helt underbar är han tycker jag! Men när all ordinarie personal skulle gå hem och jag skulle vara själv kvar med barnen så sa en av dom till mig att inte låta den här pojken ha på sig klänning när hans föräldrar kom och hämtade honom, för att "dom skulle bli så besvikna då". Haha.. man ba va? Han är typ tre år, låt han klä ut sig till prinsessa om han tycker det är kul, idioter!!!! Blev himla irriterad och kände nästan för att sätta toffsar i hans hår och låna honom mitt smink bara för att jävlas hehehe. Ba "go for it lillen!!!" Men istället fick jag säga till honom att han inte kunde klä ut sig mer och självklart blev han ledsen och undrade varför två andra tjejer fick om inte han fick. Vad svarar man på det? "Nej du får inte ha klänning för att du är kille och dina föräldrar tycker det är obehagligt att du gillar klänningar så mycket då." Äääh, dumt som fan haha..


Åka lite pulka


Hejhej halva jag


Söte killen <3


JAJA, nog om detta. Nu har jag i alla fall kommit hem, sitter och knaprar halstabletter. Har fått så sjukt ont i halsen, kanske lite förkyldning på gång? Snörvel.. Så aa, orkar ej träna idag. (Lat som fan..) Nee men vill bara inte få mer ont i halsen, FAKTISKT. Jag är så väldigt angelägen om att ta hand om mig själv ju.. hehe.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh,såna småkillar är ju bara för lovelyyyy! Jag tycker att du kan sminka honom med typ mascara eller något nästa gång :@

2010-02-20 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0