Put the cassette in the tape deck and let that fever play

Ännu en sån där händelselös, ligga hemma i sängen- dag idag. Har inte hört något om jobb denna veckan förutom på fredag, så får väl se om imon och i övermon också blir såhär.. Det värsta med dagar då man inte har något att göra är att då blir det så himla mycket tid över till att tänka. Och det blir alltid så att man tänker världens sämsta tankar... suck alltså. Ääääääh.

Har ändå gjort en del "bra" saker idag, nu när jag tänker efter. Eller okej, inte så väldigt avancerade saker då men... ändå! JAG är lite stolt hehe, för ibland kan det fan vara ett helt projekt att kliva upp ur sängen. Så man får tänka på det lilla.

Jag har:
- Ringt och bokat en ny tid på vårdcentralen
- Uppdaterat mitt schema på vikarien.se
- Anmält mig till två träningspass på torsdag
- Pluggat lite till högskoleprovet

BRA MICHAELA! Klapp på huvudet ska du ha.

Nu borde jag kanske... hm, sätta på mig en BH? Haha, har inte ens gjort det än.... Vilket himla slarv. Och vilket får mig att tänka på BH-killen. Förhoppningsvis är det bara Josefin som vet vem jag menar? Haha, hoppas.. Och det i sig får mig att tänka på att just lilla Josefin faktiskt kommer hit snart ju!! Åh, skynda hit och lek med mig då. <3<3<3<3<333333

Kommentarer
Postat av: jossekatten

Hahahahahaha! BH-killen <3

jag tvättar en bh nu som jag ska ha på fredag när jag åker till dig.

Imorgon ska jag hämta ut mina tågbiljetter.

pusspussspusspusspusspusss

2010-02-10 @ 16:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0