Warning sign

Kom just på att jag är sämst som missade säsongspremiären av Lost igår, speciellt eftersom jag liksom haft en jävla kom ihåg- lapp om det, vid min dator i typ en månad.. Dåligt Michaela, mhm! Jag har följt programet sen det började, jag har inte svikit som dom flesta andra har. Och nu när det närmar sig slutet får jag ju inte ge upp. Huh! Hemska tanke..

Är så trött nu va, det är inte klokt. Jag började seriöst fundera på att gå och lägga mig redan vid sju typ, och nu känns det som att jag skulle kunna dö om jag inte bara fick krypa ner under mitt täcke med en gång. Men neeh.. inte riktigt än ändå.. Vet att när jag väl ligger där kommer jag bara börja tänka och tänka och tänka. Och sen ändå inte kunna sova. Sämst.

---

(Och nu skulle jag kunna gråta slut på alla tårar jag har, om jag bara tillät mig det. Jag skulle kunna gråta ut ögonen ur huvudet, gråta sönder hela mig. Hatar hatar hatar. 

Fast egentligen är det nog inte ens det jag inbildar mig att det är. Jag vill bara känna att jag har en anledning. Kanske..)

Kommentarer
Postat av: Simone

du är så himla fin!

<3

2010-02-04 @ 11:12:59
URL: http://fightwar.devote.se
Postat av: jessica

Micheelaaa! HUR i allsindar har jag missat att du bloggar? :D underbart!



Warning sign är för övrigt svinbra. Puss!<3

2010-02-04 @ 11:42:59
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0