10 fakta om mig

1. När jag blir intresserad av något blir jag alltid överdrivet, extremt superintresserad av det och måste typ ta reda på ALLT om det. Jag går verkligen in för det, det blir typ… meningen med mitt liv för någon månad haha.

2. Jag avskyr att ringa upp människor. Inte ens mina närmsta vänner klarar jag av att ringa utan att det känns skitjobbigt.

3. Det som får mig att må bäst i hela världen är bra musik och fina människor.

4. Ibland önskar jag att jag hade levt på 60-talet och kunnat hänga med Andy Warhol i hans coola Factory, istället för att leva här och nu i supertrista Björlanda, där det mest spännande som händer är när de målar om pizzahuset.

5. Jag vaknar typ alltid någon minut innan min väckarklocka ringer, och för att undvika ångesten jag får av dess signal så stänger jag alltid av klockan och går upp då, istället för att ligga kvar och vänta tills den faktiskt ringer på riktigt.

6. Jag är rädd för gamla hissar, fåglar, insekter, havet, att övningsköra, att tala inför folk, att misslyckas, att bli tjock(are), att ta ansvar, sjukhus, framtiden osv. Jag är rädd för/ogillar/undviker/får panik av väldigt mycket faktiskt.

7. Hälften av allt jag kommer på att skriva i den här listan tänker jag sen att ”nej det kan jag inte ta med för då verkar jag som världens konstigaste/sjukaste/deppigaste tjej ever." Och det är jag ju inte.

8. En av mina idag närmsta och finaste vänner lärde jag känna genom Kamratpostens Brevlådan för flera år sen. Att skicka in mitt brev dit är nog något av det bästa jag någonsin har gjort.

9. Jag samlar på artiklar och intervjuer med Broder Daniel, enligt mig världens bästa band.

10. När jag gick bild och form på gymnasiet var mitt favoritämne keramik, och det finaste jag någonsin gjorde i det var nog en turkos/guldig tekanna. Jag gillar att dricka te väldigt mycket. Mitt favorit- te är nog hallon. Jag gillar hallon väldigt mycket också.

Spännande vaaaaaa? Tog mig fan hela kvällen att skriva det här. Sjukt svårt att komma på saker ju!
Nåja, har fördrivit lite tid i alla fall. Nu kan man ju nästan gå och lägga sig utan att det är "för tidigt" hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0