Chill som fan

Haft finaste kvällen med Bea och hennes vän Julia nyss. Har skrattat massor, som jag alltid gör med gulliga lilla Bea. Hon är så mmmmååååhbra. Längtar tills vi ses igen!

Först chillade vi på mcdonalds med cola light och Bea fick låna min gamla projektrapport så hon kan få lite tips från den till sin egen. Sen gick vi och åt (veg)sushi, det var gott. Smask. Det ska bli min och Beas nya grej. Mättande, billigt och nyttigt, kan det blir bättre? Ne tänkte väl det.

På sushistället var vi lagom störiga ett tag tills vi tyckte att sushifolket tittade lite väl irriterat på oss, så då gick vi och satte oss på Fröken Olssons istället, och fortsatte vara heeeelt galna där. Verkligen out of our minds!!
Och väl där kom vi också fram till en hel del saker. T.ex. att vi har ASMYCKET roliga planer som vi måste genomföra i sommar (vinterna är bara en enda lång väntan på tiden då man verkligen kan leva), att vi ska starta ett grymt seriöst företag och att vi absolut inte kan vara seriösa någonsin (nästan). Sjukt värt ändå. Blir nog bästa företaget hehe.

Sen blev vi trötta av allt skratt och damp och åkte hem.


Dricka lite cola.


Jag och Julia (Beas bilder)


Mat. Gött.




Skratt fniss fniss fnitter. Crääääzzyy girrrl. <3

Nu sitter jag med min syster på mitt rum och känner mig glaaad. Hon tjötar på som fan om helt ointressanta saker (förlåt) och jag mm:ar och aaah:ar lite. Men hon verkar nöjd ändå. Fint.
Puss! 

Kommentarer
Postat av: beabea

ÅH du är bäst<3!

2010-01-26 @ 20:14:21
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0