Ah för att så är det faktiskt

Tröttaste tjejen som skriver. Gick upp halv sju imorse. Imon ska jag gå upp fem. Jäkla jobb asså, fast egentligen klagar jag inte (jo det gör jag) för till mitt andra extrajobb så måste jag gå upp 4 för att hinna i tid!!!!! DET ÄR INTE OKEJ. Ganska skönt att dom inte ringt därifrån på ett tag.. hehe. Har ju detta vikariejobb nu, så det är chill.

Efter jobbet tränade jag. Spinning. Blir alltid så jävla arg när jag tränar det. Varför kan man ju undra? Är det inte SKÖNT att träna? Gör jag det inte för att det är KUL? Jo, men liksom... i en timme.. med sådan där ÄCKLIG BAJSMUSIK i öronen, som det alltid är på spinningpass i för sig.. men ändå! Haha, och ja.. vet att det låter löjligt.. men jag får seriöst utslag och ser rött så fort den där remixade radioskitmtv-musiken går igång! Vill typ dö.. jag förstår inte ens själv hur det kan vara så jobbigt MEN DET ÄR DET.
Jag kan tänka mig att det är askul att spinna om man gillar musiken, för då kan man verkligen såhär.. gå in för det. Jag ser ju hur alla andra töntar gör det. Men själv sitter jag mest där och avlider. Och inte blir det bättre av den ÖVERDRIVET glada, peppiga instrucktören som skriksjunger med i alla jävla låtar. Och typ manar på oss att göra det också. Och vissa idioter gör det!! Och sen alla äckliga matchokillar som sitter längst fram och försöker imponera på varandra med dåliga skämt och skryt om hur mycket dom tränar. Och så flörtar dom så extremt tydligt på insrtucktören som till råga på allt har ett jätteuringat, svettigt linne varje gång. JAG VILL SPY PÅ DOM ALLA! Och ännu värre, min mamma (som också tränar där) tycker att dom ÄR roliga!! Hon typ småskrattar lite åt saker dom säger sådär lagom pinsamt och ickediskret i bakgrunden. ALLTSÅ LÄGG AV! Hon förstår inte när jag försöker förklara att dom är dumma i huvudeeeeeet. Hon säger bara att det är jag som ska vara så himla tråkig och anti-allt hela tiden.

Haha, ändå fortsätter jag spinna. För själva träningsformen i sig gillar jag ju. Bara nån kunde byta fucking skiva!!! Och ja, nu skrev jag ett skitlångt ointressant inlägg om hur mycket jag hatar något som jag ändå tänker fortsätta plåga mig med så det var ju värt.. ehe. Men var tvungen att få det här ur mig! DET ÄR FAKTISKT JOBBIGT ÄVEN FAST INGEN FÖRSTÅR MIG!!!!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0