abc123

Var i stan ett tag idag och träffade Elaine. Vi promenerade, kollade i affärer (jag såg en jättefin plåtburk jag ville ha i en te- och kaffebutik. Jag älskar plåtburkar, så mysiga!) och fikade. Jag åt äpplepaj, smask. Elaine åt kladdkaka. Hon är bra tycker jag, jag gillar att prata med henne.

På vägen hem träffade jag min syster som skulle iväg och bowla. Hon tvingade mig att stå och underhålla henne ett jävla tag för att hon inte skulle komma fram för fort till bussen och behöva stå och vänta på sin kompis där. Så istället fick jag frysa fötterna av mig för hennes skull, mina vinterskor som jag trodde var superbra när jag köpte dom var visst inte det.. Tur att dom är supersnygga i alla fall!

Fick mina bussbiljetter till malmö idag också. Ska åka och hälsa på världens finaste Josefin nästa helg. Hon ska ha en liten inflyttningsfest mihi. Det kommer nog bli bäst.

Snart ska vi äta fisksoppa. Så himla gott!!!!


Min syrra är så snygg, åh <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0