godmorgon ehe

Äter frukost. Yoghurt och flingor. Asmycket. Nästan lite fööör mycket. Jag var så trött när jag hällde upp att jag inte märkte att det nästan svämmade över. OJDÅ. Men man kan ju inte hälla tillbaka. Så jag ska äta upp! Lite illa att jag dessutom inte ens är hungrig. Jag bara äter för att jag är så duktig och vet att man SKA äta frukost. Även fast klockan är halv ett. Kanske kallas det lunch då? Neeeh, första målet på dagen är alltid frukost, även om man skulle äta det vid typ fem. SÅ ÄR DET. Aja, god yoghurt. Björnbär. Och knapriga flingor. Det snöar också, tar det aldrig slut?

Idag ska jag städa lite, det är det enda jag har planerat. Det ligger kläder och skit överallt i mitt rum sen igår, och jag klarar inte av det! Jag klarar verkligen inte av när det är stökigt. Ibland får jag typ ryck och då måste ALLT se perfekt ut. När jag var liten kammade jag till och med mattfransarna, hehe. Så illa är det inte nu.

Ojojoj nu kommer katten. Hon kanske kan få lite av min yoghurt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0