Loneliness is better when you're not alone

Ligger i min säng med laptopen på magen. Varmt och skönt. Har på mig mitt fina stjärnnattlinne som jag fick av mormor i julklapp också. Himla mysigt. Och pratar med världens bästa Simone på msn, det kan knappt bli bättre för stunden faktiskt..

Satte nyss ihop en "kärlekssorgliga låtar"-spellista i spotify. Vet inte varför jag känner mig så kärlekssorglig, men nu när jag ändå gör det kan jag lika gärna göra det fullt ut och dränka mig lite i alla vackra, vemodiga toner, gråta ut lite, det är faktiskt behövligt. Och nyttigt. Man ska inte hålla inne sina känslor. Jag har bestämt mig för att bli bättre på att leva ut vad jag känner. Och bli mer ärlig. Säga som det är med en gång istället för att dra ut på det. Det är det bästa.

Idag ska jag börja plugga lite till högskoleprovet, som visserligen är i mars men jag MÅSTE få bra på det. Och sen ska jag nog ta och nörda lite Star Wars-filmer. Fint. Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0