sthlm pt.2

Söndag, och vi vaknar upp i Norrtälje. Det är sju mil utanför Stockholm. Vi hade sovit hos några vi träffat på The Bridge, och just då hade det verkat som en jättebra idé att åka svinlångt, men sen när vi skulle ta oss tillbaka blev det ett himla projekt. Men hem kom vi och sen gick vi till Gröna Lund och träffade Linda, Tobias och Markus som också var i Stockholm dagen till ära! Det var varmt och svettigt och bakfullt men jättekul ändå. Vi åt vegitarisk thaigryta med ris, sen åkte vi hem till Astrid och tog en powernap, var skittrötta.






Söndagkväll träffade vi massa fint folk: Linnea, Isabelle, Karro, Tobias, Ruben och Sarita. Vi åkte hem till Linneas kompisar som hade lite fest. Alla tyckte det var jättekonstigt att jag kom från Göteborg eftersom jag inte har det minsta dialekt. Dom trodde knappt på mig, typ som att jag hittade på. Ba "men du har väl bott i stockholm eller?" Eh ne.. Men det var awesome enda tills Linnea bestämde sig för att trilla och fick ett Harry Potter- ärr rätt i pannan. Aj, skitläskigt var det. Fast hon lär se cool ut nu..


Måndagmorgon blir vi hämtade av Astrids snälla mamma. Vi hinner sova i fyra timmar, sen äter vi pastasallad och sen åker jag hem till Göteborg igen snyfysnyft. Känns verkligen som att alla dagarna flöt ihop till en enda jättedag och tiden gick skitfort! Sorgligt för Astrid är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0