sthlm pt.1

Hej! Idag (eller igår då) kom jag hem från Stockholm igen. Åkte tåg i fem timmar i typ 30 graders värme, fan det värsta jag gjort nästan. Har inte sovit så mycket i helgen så jag tänkte att jag skulle sova hela vägen hem för att ta igen lite sömn, men det var det bara att glömma. Kunde knappt andas på grund av värmen så att sova var det inte ens att tänka på. Led hela vägen hem..

Men kan väl ta det lite kort hur jag haft det och så! Det har varit fem väldigt roliga dagar (och nätter). I torsdags när jag kom dit var vi bara hemma hos Astrid i Tyresö. Tänkte först ha en lugn vinkväll bara hon och jag men så blev det inte riktigt. Mitt i natten gick vi och gungade med fyra av Astrids kompisar. Sen klämmde alla ihop sig i Astrids säng och vi tittade på film tills klockan blev sex och alla gick hem och jag och Astrid somnade.




fredagen chillade vi i Rålis med Linnea, Isabelle och några andra spännande typer. Skitmysigt var det förutom mot slutet då allt blev ganska kaos men det löste sig ändå och det var överlag en väldigt bra kväll! Vi sov hos Linnes och åt mackaroner till frukost nästa morgon. Sen spelade vi Yatzy och vid fem åkte jag och Astrid hem till henne igen. Där blev det mest bara in och vända i princip heh.  



Lördagkväll var det dags för Astrid att visa mig lite av Stockholms uteliv så vi gick till ett ställe som hette The Bridge där vi drack billig dricka på happy hour och raggade som fan. Gick hur bra som helst!



---
Neh, nu orkar jag inte skriva mer, måste sova! Så tar resten imon hehe spännande jag vet. Men ni får hålla ut! Godnatt puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0