Sunshine lady

Hej hallå. Idag har jag sprungit runt lite, wosch. Åkte först med mamma när hon skulle tanka bilen. Här ser ni mig sitta tålmodigt och vänta:


Sedan släppte hon av mig vid banken där jag kollade upp lite viktiga grejor, efter det gick jag till Forex och växlade pengar, sedan lämnade jag tillbaka lite böcker på stadsbiblioteket och SEDAN gick jag och mötte min Cornelia. <3 Vi shoppade skor som tokiga och åt lunch på Paprika. Blev så mätta så vi knappt kunde andas, puuh.



När klockan var tre fick vi kramas hejdå för då skulle Cornelia springa och jobba, sälja glass och sånt på Liseberg gör hon. Så jag åkte bussen hem, varm och trött. Längtade riktigt efter att få komma hem och bara ta det skitlugnt, MEN så kommer man hem och så är ingen annan hemma. Gött tänker jag såklart först, innan jag uptäcker att jag inte har mina nycklar med mig..... Fuck. Så jag får snällt sätta mig på altanen och vänta och hoppas att det inte dröjer flera timmar tills någon kommer..


Det var ändå rätt fint i början, blåste lite lagom skönt och jag lyssnade på musik och somnade faktiskt nästan. Men så får jag för mig att jag ska vända på en stol så att jag ska kunna lägga upp mina ben lite bekvämare och DÅ ser jag plötsligt världens största spindel sitta där och bara vara jävligt äcklig. Inte helt okej. Dessa spindlar begränsar verkligen mitt liv! Så det var bara att ta mina grejer och fly från altanen suck. Förstörde allt verkligen. 



Istället gick jag runt huset lite, plockade hallon, luktade på roserna. Var ändå på rätt bra humör. Typ en halvtimme senare kommer mamma och pappa hem. Dom tyckte det var jättekul att jag fått sitta ute i värmen och vara rädd för småkryp. Jag unnade dom den glädjen för jag var för trött för att vara sur.

Nu har jag sovit och ätit middag och allt känns fortfarande rätt bra. Fantastiskt! Ska nog duscha snart också och sen får jag väl se vad jag gör resten av kvällen. Inget för avancerat skulle jag tro. Puss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är bäst <333

2010-07-23 @ 03:26:46
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0