fitta

Från halv åtta till halv ett satt jag på Östra vid min systers sjukhussäng och höll henne sällskap. Det gick bra men jag var skittrött. Somnade till ett litet ett tag, det gjorde hon med. Gick och köpte godis också, och tråkiga skvallertidningar för att fördriva tiden. Funkade sådär. 

När vi var klara där åkte vi och åt lunch och jag köpte nya strumbyxor. Sedan började jag må illa. Ställde in Joel Alme- planerna med Cornelia, ingen av oss var pepp när det regnade. Och sen var det tänkt att jag skulle träffa Anton och Bea och mysa lite, men mådde som sagt ej så bra så orkade inte det heller.. Sämst. 

Men jag är ändå inte så missnäjd med att fredagskvällen inte blev som jag planerat på något sätt. Har varit så sinnessjukt trött hela veckan och nu ska jag ta igen det. Ligga i sängen och lyssna på musik. Titta ut på regnet och bara andas mmh.

Ska nog duscha snart, lägga en ansiktsmask också kanske. Känner hur min hy och mitt hår har börjat förfalla totalt hehe. Sedan blir det film, choklad och pepsi max. Läsa lite i en bok kanske. Spännande, händelserik, galet.. Neeh, men rätt najs ändå. Pussss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0