mississippi kan vänta


Titta så söt!! Dör lite. Denna gosing mötte mig imorse när jag slog upp tidningen vid frukostbordet. Blev helt fnissig. Vill ha den. Tror den hade kommit jättebra överens med lille Björn också! :)))

ANNARS DÅ? Neeh, typ inget. Har rensat i min garderob i dag. Hittade massa kul, bland annat en en läskig porslinsdocka som jag glömt av att jag har. Tror jag gömde undan den där när jag var lite mindre, för jag var rädd för porslinsdockor då hehe. Fast tyckte den var rätt fin nu så nu fick den komma fram igen.



Nu ska jag fortsätta lyssna på Håkan och tona om mitt hår tror jag. Puss hejdå.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahaha söt grisen <3

2010-06-14 @ 00:32:11
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0