lördag

Igår var en rätt värdelös dag enda fram tills jag och Bea bestämde oss för att åka hem till Julia på tjejkväll. Där var det hur mysigt som helst. Först knaprade vi mörk choklad och pratade politik och sånt där viktigt nu inför valet. Sen satte vi på en SATC- box, drack vin och pratade om sex istället. Asbra var det. Julia och Bea är så fina tjejer verkligen. Vet inte riktigt hur jag ska överleva sen när dom åker iväg till Indien i nästan sju veckor!!

På tåget hem sen var det fullt med asjobbiga, fulla, äckliga människor som tyckte jag var emo heheh. Som tur var ringde Tobias och höll mig sällskap nästan hela vägen hem. Räddaren i nöden, pusspusspuss.  




<3<3<3

Kommentarer
Postat av: beabea

mmm älskar myskvällar. det var bäst<3



ps du är EJ emo ds

2010-06-13 @ 12:05:56
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: juliet

ni är så fina :*

längtar tills vi bor ihop (hoppas)

2010-06-13 @ 12:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0