jag går inte isär när jag går med dig

Tittat på Family Guy och druckit sjukt mycket vatten ikväll. Helt konstigt hur sugen jag varit på just vatten, jag som annars nästan aldrig är törstig! Men idag har jag verkligen inte kunnat få nog, jättegott är det ju. Vill bara ha mer mer mer (tills det blir ett litet hav i min mage, plask).

Nu är jag trött, ska sova snart kanske. Jag saknar Linda med. Det var alldeles för längesen vi sågs, bli frisk nån gång då! Och så vill jag ha nästa helg också och åka till Josse. Det kommer bli bäst som vanligt. Bara för att vi är bäst. <3


Gud så varmt det blev på mitt rum nu då, måste nog dricka lite mer vatten. Sen gosa ner mig i min säng, det får räcka för idag tror jag. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: jossekatt

du är finast och vår helg kommer bli bäääst. måste bara få lite ordning på mitt nyinflyttade rum i veckan.

veckan borde gå snabbast i världen.

<2<3<2<2<2<2<22<3<3<3<3<3<3<33<3<3<<3<3<33

2010-06-20 @ 23:32:14
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0