dina händer är fulla av blommor

Blir illamående efter bara några tuggar frukost, trots att jag var hungrig innan jag började äta. Måste vara något jag nyss läst eller så.. Förstår inte, jag vaknar med samma tankar som jag hade innan jag somnade igår, och så har det varit ett under ett bra tag nu. Allt känns som för ungefär ett halvår sen och jag gillar det inte, inte alls.

Sämst måndag. Tänker drömma mig bort lite på polyvore.com nu. Titta bara på det här t.ex, man kan ju inte annat än bli helt lycklig:


<3<3<33<3<3<3<33<333<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det känns lite bättre nu sötis?

Oooh ge mig elefanttröjan, så söt!! ;)

2010-06-21 @ 18:21:26
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0