Grattis Bea fan vad du är bra osv!!!

Var på Beas studentmottagning igår! Skulle egentligen velat vara med på själva utspringet också men jag jobbade då, så jag fick nöja mig med att komma hem till henne efteråt och äta sjuukt god mat, dricka vin och träffa en glad, snygg student som åkt flak fyra varv i Lerum. Inte helt fel det heller! Kan nu efteråt konstatera att jag saknar min egen student skitmycket, och att Beas släkt är himla rolig och trevlig hihi.

Nu blir det massa bilder på Bea, men det är så det ska vara för det var hennes dag igår. <3<3<33<3333












Pusspusspuss och grattis igen. <3

Kommentarer
Postat av: beabea

tack<3!!!!!!!!!!!!

2010-06-05 @ 11:14:23
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0