ttiillddaa

Chill dag på jobbet idag. Jag älskar mitt jobb om någon nu skulle ha missat det. Jag älskar alla barnen, dom är så fina och bäst. Underbara. Jag är alltid glad där. Trött och stressad ibland kanske, men alltid glad. Bäst.


Efter jobbet träffade jag Tilda, min närmsta vän under gymnasietiden, och fortfarande en alldeles tokigt fin tjej. Det är synd att vi ses så sällan bara, vi är båda sämst på att hålla kontakten med folk. Men när vi väl ses så är det alltid lika bra och i sommar när vi båda är lediga ska vi ses OFTA bestämde vi nu! Oftaoftaofta!!

Vi satte oss i alla fall på Fröken Olsson och jag drack hallonsmoothie och Tilda drack iste med persiko-smak. Vi pratade gamla minnen, dåliga tider, pinsamheter och vad vi ska bli när vi blir stora. Himla fint. <3


Sedan på busshållplatsen påväg hem träffade jag Cornelia också. Och en crazy tant som var lite gullig men mest läskig och som verkade tycka bättre om Cornelia än om mig, hehe. Hon gav mig onda blickar. Crazy som sagt.. Och efter bussfärden promenerade jag hem i regnet, lyssnade på Håkan Hellström och var glad och ledsen samtidigt.

Snart ska jag avsluta den här dagen i sängen. Sova lite förhoppningsvis, är svintrött. Pussgodnatthejdo.

 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hihi

galna tanten ^^

Du är fin <3

2010-06-09 @ 22:57:12
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0