Bea och jag, vi är goda vänner

Bea räddade lite min helg. Igårkväll åkte jag den långa vägen hem till henne i Gråbo och myste med mjukisbyxor i hennes stora, gosiga säng. Vi tittade på Family Guy, åt frukt och drack vin och pepsi. Gott och väldigt, väldigt roligt var det. Fina, fina Bea.
Sen blev vi trötta, släckte lampan och la oss under täcket och pratade om massa, som vanligt. Känns så skönt, kan verkligen prata om allt med min lilla Bee-trajs. <3


Vi somnade rätt snabbt sen, var så trötta av allt skratt och damp och serious-talk. Jag drömde knäppt om indianer och sånt och på morgonen vaknade jag jättekissig. Så jag kissade. Sen drack vi kaffe och te, gjorde oss supersnygga och åkte in till stan för att äta mysig söndagsfrukost i solskenet.


Gick till Hemköp, köpte såndär mixa egen- müsli, yoghurt, gott bröd med massa goda frön, en clementin och Mini- Mer. Smaskmmm! Värsta lyxfrukosten, jag blev helt lycklig bara av att tänka på att jag snart skulle få äta upp allting!!

Men sen började dock det svåra. Vart skulle vi sätta oss och njuta av dessa läckerheter?
Vi gick först ner till hamnen, men där var det för mycket folk så vi bestämde oss för att åka bort till Vasa. Knappt hade vi kommit någon vart förän nästa missöde slog till: Bea kände en jordgubbsaktig lukt och tittade ner i sin väska. PANG, yoghurt överallt! På hennes fina kamera. Inte okej! Varför har inte alla yoghurtar sånadär hårda lock undrade vi asarga. 

Så det blev först att springa till McDonalds för att tvätta av kameran, sen till Hemköp igen för att köpa fil till Bea (hon vägrade den fittiga yoghurten igen) och SEN kunde vi äntligen åka till Vasa och äta vår frukost som mer var som lunch nu. Hehe. Omständigt! Men trevligt som tusan blev det tillslut. Lite kallt, men lätt värt. Allt var väldigt gott och Bea var väldigt snygg och sexig.



Sen vandra runt lite, sen sätta sig på Condeco och prata skit som vanligt. Fast bra skit, typ den bästa skiten. Sen blev vi tillslut rastlösa, och trötta på att allt i hela världen är så dyrt så man inte kan göra något! Så vi sa hejdå och åkte hem. Jag promenerade i solen och var glad. Glad för att jag är så lyckligt lottad som har Bea. Tänk, TÄNK om hon aldrig skrikit hej till mig på Way Out West 08, då hade jag aldrig haft den här fina helgen nu. Galet!


Kommentarer
Postat av: beabea

vi är bäst! mysigaste helgen på tusen år<3!!!!!!!!!

2010-03-14 @ 20:33:12
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: jessica

vilken härlig dag!! Ljuvligt!



Och vad DU är ljuvlig! Vill ge dig guldmedalj och en egen dag i kalendern för att du är bäst i världen på att säga snälla saker så man blir glad. Och ang. överarmar ska du inte vara avis, dina är definitivt smala och inte alls sådär "normalt" (?) förstoraförvadvityckerärokej, haha :)



Hundra kramar!

2010-03-14 @ 20:51:20
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack !

såås öt du är på bilderna :)

2010-03-14 @ 21:46:38
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0