Får du ångest av att höra min röst?

Nu har jag varit konstant förkyld i typ tre veckor. Fattar inte, jag är hon som brukar vara snuvig i typ tre dagar, sen poff, frisk igen! Men inte denna gången. Suck. Sjukt jobbigt, blir så trött. Och kunde inte träna något idag heller. Dö. Men jag misstänker att det beror på mitt jobb där alla barnen är sjuka jämt och går runt och hostar och nyser på allt och smittar varandra om och om igen. Omöjligt att bli frisk. Fy. Snoriga, söta små satans ungar är vad dom är!!

JAJA. Ledig imon i alla fall. Det är studiedag. Ska sova massor. Skulle ha träffat Cornelia också, men det blev inställt, buhu. Så får väl se vad jag gör. Plögga kanske, lite högskoleprov? Hm, borde borde borde....

(Sen undrar jag också hur svårt det kan vara för en människa att fatta? Alltså inte för att vara elak och så men.. jag tycker jag varit rätt tydlig. Det börjar bli lite jobigt nu, hehehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0