blööblååhå

jag vill - resa långt bort med någon jag tycker om och bara vara
jag har – ångest inför framtiden
min senaste kyss – var fin
jag lyssnar mycket på – de jag bryr mig om
jag funderar på – hur jag ska spendera den här sommaren
jag pratar – inte så mycket och inte så vettigt
jag gillar inte – spindlar och trollsländor. och mens
min första kyss – var med någon jag aldrig hade pratat med innan och som jag aldrig pratade med efteråt
jag avskyr när folk snackar – om sådant som de inte har en jävla aning om
kärlek är – det bästa och det värsta som finns
jag gillar – mina vänner och fin musik
jag kommer alltid att – minnas vissa saker som jag helst hade velat glömma
jag är förälskad i – kärleken
sist jag grät var – för några dagar sen tror jag
min mobiltelefon är – kass
när jag vaknar på morgonen – somnar jag oftast om igen
innan jag går och lägger mig – tänker jag för mycket
idag har jag – knappt kunnat andas pga. min förkylning
just nu tänker jag på – någon jag saknar
ikväll ska jag – lyssna på håkan och försöka vara positiv
imorgon kommer jag – antagligen inte göra nånting alls
jag hoppas – på bättre dagar
jag vill verkligen – klippa mig och kanske färga håret litegrann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0