fantasi

Ljusen från gatan glider in över golvet
sprider vita fläckar i hörnen
Jag tappar kontroll över tiden
och stirrar mig blind på din sömn

Du andas kort mellan mina revben
Jag vill stjäla din luft och föra in den
i mina lungor

(Vad levande jag skulle bli då
tillsist kanske)


*

Så kom, kom
nu lurar vi monstret
som gömmer sig bakom vår dörr

Kom
så hånar vi mörkret
det är ännu milslångt bort
och vi leker med livet så bekymmerslöst
innan det får begrava sina smutsiga klor i oss

Ja kom, kom igen nu
Jag håller koll på deras ögon
av plast  
som dockors som förföljer dig
Dom kan inte göra dig illa jag lovar


(Det är inte verkligt
nej)


*

Ljusen från gatan får ditt hår att skifta färg
Det virvlar vita fläckar i hörnen

Jag fantiserar
fantiserar

fantiserar
för mycket













Bilderna är från
http://weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0