frukost och kläder



Godmorgon. (Nej jag vaknade inte nu)
Men har precis ätit frukost för ett litet tag sen, så det känns som morgon. Yoghurt och flingor och banan. Gott var det. Blev mätt. Brabra.

Nu sitter jag och tittar på Topshops hemsida och drömmer om kläder jag antagligen inte kommer köpa, men ändå, det är kul och fint att titta och drömma. Typ det här hade jag inte tackat nej till:




 

Ååh. Åhåhåh..
Är så galet sugen på att köpa massa kläder, men nej jag har bestämt mig för att försöka spara mina pengar ett tag nu. Ska inte köpa några kläder alls denna månaden. PUNKT.


Oj, borde börja göra mig iordning!! Ska träffa Cornelia snart. <3
Pusstja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm gott! fina kleninghar<3

2010-03-13 @ 12:50:36
Postat av: Malin

åh nomnomnomnom

sjätte klänningen

så fin



sommar <3



svar; åh, du är klok söta du! way to klok for this shit. och jag vet inte, om jag vill bli frisk (VISST FAN VILL JAG DET VADTUSAN bajskorvseländestankar.. ehu). ibland kommer hoppet, viljan och motivationen och liksom nyper mig i kinderna, ger mig rosor och leenden, och så tjopp pangbom är den försvunnen och det enda jag vill är att gå ner mer i vikt, väga mindre, vara mindre osv osv i en mindre evighet.



hur mår du idag söta du? hur långt har du kommit/vart är du (och nu är jag nyfikenienstrut, du behöver inte svara)? <3

2010-03-13 @ 23:10:24
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det var allt fina kläder min lilla vän :)

Jag vill med shoppa men måste spara pengar :(

2010-03-14 @ 14:16:17
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0