Green eyes

Äter så sjukt äckliga nötter nu va, vidriga. Men har en tvångstanke om att jag måste äta upp dom, alla. Asjobbigt. Dom är snart slut dock, då kan jag andas ut.. Jävla skitnötter.

Förövrigt har det varit en rätt jobbig dag. En unge fick världens raseriutbrott på dagis och bara slog och skrek på allt och alla i en halvtimme typ. Fyfan.. Sen gick jag till Apoteket men så hade inte min läkare skickat mina recept så jag kunde inte hämta ut något och nu är min medicin helt slut och jag måste ringa min läkare och jag avskyr att ringa folk. Så jävla opepp blir jag.

---
Honey you are the sea
Upon which I float
And I came here to talk
I think you should know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0