grybkif mm precis

I fredagskväll var jag bara hemma, gjorde fruktsallad och tittade på två himla bra filmer. Den första, Requiem for a drem, blev jag tippsad om av Bea, och den var verkligen svinbra! Den andra, Heathers, har jag sett förr, men den är värd att se flera gånger tack vare snygga Winona som spelar huvudrollen. <3


Äpple, päron, sharon och vindruvor mmmmmmm


Requiem for a dream


Heathers


Igår var jag med Bea hela dagen. Vi köpte vin, tittade på Family Guy, åt böngryta, fnissade, tände ljus, lyssnade på Tatu och hade det jättejättejättebra. På kvällen åkte vi in till stan och gick på popklubb, det var Håkan Hellström- kväll. Jag drack konstig öl och pratade med fina människor. Dansade lite och så.

Grisbea <3<<3<3<3<3


Bäst <3<3<3<3<3<33<3<333



Idag vaknar jag upp lagom bakis med "I love fitta" på handen. Det säger väl kanske allt.. Jag har haft en bra helg helt enkelt. Pusss

Kommentarer
Postat av: beabea

<3 u

2010-03-28 @ 13:18:26
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0