Ingen annanstans kan man vara ensam som just här

I torsdags var jag ju med på pubrundan med Linda och några av hennes vänner. Det var kuuuwl. Dock avskyr jag kombinationen av alkohol och min oförmåga att kunna säga nej heh. Men mm, det gick rätt bra ändå.
Kom hem vid halv tre, kunde inte sova och var död sen på fredagen när jag skulle se Kent med Cornelia. Men Kent var det bästa någonsin, dom spelade 10 minuter (för mig själv) och Pojken med hålet i handen. Jag dog lite. Socker var också hur fin som helst. Och På drift?. Ochochoch.. typ allt!
Det sämsta var att jag var sjuk. Och det blev inte direkt bättre av att gå på konsert. Så idag har jag feber och migränliknande huvudvärk. Kan knappt blinka utan att det gör ont som fan. Och igår höll jag på att svimma nästan hela tiden, men jag lyckades undvika det som tur var, med tanke på att jag sett fram emot den här spelningen sjukt länge.

Träffade Annica i typ två minuter efteråt också. Har saknat henne jättemycket. Varför bor du i Arvika liksom?! Neeh, kom hit. <3








(Tog inga bilder under själva spelningen, ska kanske sno några av Cornelia sen hih)


Idag kommer jag bara ligga i min säng. Ska fan inte gå upp alls. Orkarintevillinte.
Hejdo.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh Kent var verkligen jätte fint! <3 Förlåt om jag var lite galen men åh jag var så lycklig (A)

Tack för en fin dag min lilla vän!<3

2010-03-22 @ 19:25:39
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0