jag byggde upp dig bit för bit igen

Wowowow, nu har jag skickat in lite ansökningar till olika högskolor i höst. Göteborg, Lund, Malmö. FRÄCKT!  Känner mig asduktig. Och pepp. Kommer säkert inte komma in på nåt bara för det hehehheheh.

Fick nyss reda på av mamma också, att det ska startas en inskolningsgrupp för ett- och två-åringar i april, i Tuve, och att nån Lisa nu ser sig om efter personal, och hon hade frågat mamma idag om hon trodde jag skulle vara intresserad. Eller hon hade uttryckligen sagt att de väldigt gärna ville ha mig som en av de tre som kommer leda inskolningen. Asgrymt ju!!! I så fall har jag garanterat jobb i tre månader i sommar. :D:D:D:DDDD:D

Ville bara säga det. Ville bara säga att ikväll så känns det rätt så bra!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Är glad för din skull älskling <3

2010-03-18 @ 22:05:10
URL: http://heartcore.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0