Om du var här

Fick ångets och hatade mig själv och allt och alla. Ville sdfghjkljvkhfchk så stannade hemma.
Förlåt Cornelia. Hoppas vi kan ses imon istället, eller kanske på måndag eller tisdag.  

Nu ligger jag bara i min säng. Lyssnar lite på Kent. Läser lite i den här boken:


Väldigt rolig är den faktiskt. Skrattar lite för mig själv här och var. Älskar Andy Warhol. <3<33<3<3

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Skulle vara kul med nåt men samtidigt vet jag inte om jag orkar nu. Känner mig så opepp, på allt allt allllllt. Fast tråkigt att bara vara hemma hela helgen. Fast egentligen orkar jag inte bry mig.

Önskar jag orkade bry mig.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Lungt vännen, vi träffas snart! <3

Du ska må bra<3

2010-03-14 @ 14:17:38
URL: http://oklipptversion.devote.se
Postat av: jessica

Vad heter den där filmen om Andy Warhol, visst äre Factory Girl? Med Sienna Miller i alla fall, rätt bra!





Och du tjejen, försök inte lura i oss att du inte fixar detta, att du tänker ligga hemma i ångest och gömma dig för livet. Jag vet ju att du kan, på samma sätt som jag kan om man bara försöker sig på lite jävlar anamma. Du är så modig och klok, du är en vinnare! Så låt dig inte dras ner i onda spiraler över att du mår dåligt, lämna det bakom dig imorgon och ta nya tag, okej?



puss!

2010-03-14 @ 16:26:41
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0