Pictures of you

Matteplugget gick dåligt. Gjorde typ tre uppgifter, sen kom mamma och störde och efter det gav jag upp. Nu har jag druckit upp all min Pepsi Max och har ont i magen (ej mens). Mobbar min syster över facebook och funderar på varför ingenting någonsin blir som man vill, planerat eller tänkt sig. Asjobbigt.

Kollat igenom massa gamla bilder idag med. Osmart drag från min sida. Kan inte förstå att det är jag på vissa av dom och det känns som att dom kommer från ett helt annat liv. Ändå var det inte längesen dom togs. Blev mest deppig av det. Osmart, som sagt.. 


Nu blev jag sugen på choklad.
Lite hjärta och sånt fint också kanske? Hade inte suttit fel.


Kommentarer
Postat av: beabea

Du är jättefin, snygg är du. ät choklad puss.

2010-03-21 @ 23:00:03
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0