sluta vara så jobbig

Känner mig skitful idag och skulle nog inte vilja träffa någon egentligen. Men aa, det ska jag. Hoppas människan inte blir rädd hehe, hade säkert jag blivit eller det blir jag ju nästan när jag ser mig i spegeln nu typ äckligäckligÄCKLIG!!!! Mm, får göra något åt detta, ta tag i mig själv nuuuuww..... snart.

Känner mig lite elak med. Men man måste ju faktiskt få vara ärlig, och det känns ändå bra att ha sagt som det är nu, så det inte blir några jobbiga missförstånd.

Sen drömde jag asknäppt inatt igen. Helt sinnes, det måste vara något fel på min hjärna. Borde börja skriva ner alla mina drömmar, och sen.. kanske släppa en bok med dom? Kanske!! Ja, för jag vet ju att alla verkligen hade älskat att få läsa om mina drömmar, säg något mer intressant än det, om du kan.. Typ, "The crazy nightlife of Michaela Persson". Topplistetta, swosch, rätt upp ba.

Neh men.. seriöst. Ska nog faktiskt inte göra det. Men det var en tanke!

Nu ska jaaaaaaag........BORSTA TÄNDERNA. Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: beabea

saknar dig

2010-03-06 @ 12:40:21
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: jossekatten

hahaha, du är bästa ever OCH DU ÄR INTE ÄCKLIG NÅGONSTANS.

du borde vara här och röka i vårsolen med mig. all snö är borta :D

pusspusspuss

2010-03-06 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0