Det regnar

Den bästa verklighetsflykten är fan att sova. Bara man lyckas somna så är det lugnt, sen är allt jobbigt avstängt för några timmar. Idag har jag sovit mycket. Gjort några övningar på högskoleprovguiden mellan varven, men när det blivit för mycket, krupit ner under täcket och höjt musiken. 
Nu är jag hungrig, men har ingen aptit och det finns inget gott hemma. Och jag orkar inte ens gå ner till köket så det får vara. Ska träna ikväll med men får se hur jag gör. Som det känns nu tror jag inte det blir något. 

Fattar inte vad det är som händer. Är bara så himla trött hela tiden, varje dag, på allt. Vill ha sommar och bara vara glad. Vill att något ska kännas.



Och jag tänker fortfarande på dig ibland.





Jävla skitttttjfghdk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0