Bokhandlaren som slutade bada

Jobbat hela vecka, är trött som fan. Äter jättegoda vindrovor nu. Middagen idag var inte okej alls, allt smakade typ.. senap. Senap är det värsta jag vet så ba.. nej. Så jag äter vindruvor istället, gott i magen smasksmask.

Vet som vanligt inte vad jag ska göra i helgen. Mer än att jag kanske ska hälsa på mormor på söndag. Och gå på bio imonkväll, se Alice i Underlandet.

Ikväll ska jag nog se på en film som jag hittade igår inne på Willys, deras såndära filmfestivalreahörna-grej, en för 59 kr, nåt sånt. Filmen såg så fruktansvärt tråkig ut att jag var tvungen att gå fram och kolla på den. Sedan stod jag och tittade på den tills jag på på något sätt lyckats övertyga mig själv om att den kanske faktiskt skulle vara svinbra!! Kanske! För att den lät så väldigt.. bara.. konstigt. Mm, så jag köpte den då. Hehe.. "Bokhandlaren som slutade bada" heter den. Nån som sett? Är den grym eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0